گزارش...


گزارش

برگزاری مجمع عمومی کانون نویسندگان ایران


روز جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ مجمع عمومی کانون نویسندگان ایران در منزل یکی از اعضا برگزار شد. در این مجمع اعضای هیئت دبیران، منشی، بازرسان مالی و صندوقدار کانون انتخاب شدند.


دهمین مجمع عمومی در دوره‌ی سوم فعالیت کانون با حضور شمار زیادی از اعضا برگزار شد. در آغاز، علی باباچاهی رئیس سنیِ جلسه به حاضران خوش‌آمد گفت. سپس هیئت رئیسه مجمع متشکل از علیرضا عباسی، رئیس، حسن اصغری، نایب رئیس، و رحیم رسولی، منشی، گردش کار را به عهده گرفتند. در آغاز رئیس جلسه به یاد درگذشتگان کانون در سال گذشته یک دقیقه سکوت اعلام کرد. پس از‌ آن قارن سوادکوهی گزارش عملکرد هیئت دبیران در دوره‌ی مأموریت‌شان را خواند که پس از بحثی کوتاه مورد تأیید حاضران در مجمع قرار گرفت. سپس قباد حیدر یکی از بازرسان مالی کانون گزارش بازرسان را خواند. این گزارش نیز به تایید مجمع رسید.

پس از آن هیئت نظارت بر انتخابات از میان داوطلبان تایید‌شده‌ی حاضران تشکیل شد که اعضای آن سیدعلی صالحی، فرامرز سه‌دهی، قارن سوادکوهی، روزبه صالحی و حسین حضرتی بودند. سپس جلسه وارد دستور شد که انتخاب اعضای هیئت دبیران، منشی، صندوقدار و بازرسان مالی بود. اسامی نامزدها برای رکن‌های مختلف ثبت و برگه‌های رای توزیع شد. دقایقی بعد، با جمع‌آوری برگه‌های رأی هیئت نظارت ثبت آرا را آغاز کرد. نتیجه‌ی انتخابات به شرح زیر است:


اعضای اصلی هیئت دبیران به ترتیب آرا:

۱ – رضا خندان (مهابادی)

۲ – منیژه نجم عراقی

۳ – روزبه سوهانی

۴ – قباد حیدر (رای قباد حیدر و علی صبوری برابر بود)

۵ ــ علی صبوری (رای علی صبوری و قباد حیدر برابر بود)


اعضای جانشین هیئت دبیران به ترتیب آرا:

۱ – علیرضا آدینه (رای علیرضا آدینه و سیامک میرزاده برابر بود)

۲ – سیامک میرزاده (رای سیامک میرزاده و علیرضا آدینه برابر بود)

۳ – فرزانه راجی

۴ – علی کاکاوند

۵ ــ قباد آذرآیین


منشی: محبوبه ابراهیمی

صندوق‌دار: فاطمه حسن‌پور


بازرسان مالی:

۱ – حافظ موسوی

۲ – آرش گنجی