حملات شیمیایی سازمان یافته زنجیره ای به مدارس عموما دخترانه همچنان ادامه دارد. تنها در روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ خبرها و گزارش هایی از حمله شیمیایی به بیش از ۱۰ مدرسه در شهرهای مختلف؛ از جمله دبیرستان دخترانه‌ی رضوان کرج، مدرسه «کار و دانش ابرار» در فرهنگسرای خاوران تهران، مدرسه‌ سایپا در اسلام‌شهر، مدرسه غیردولتی امام رضا در شیراز، دبیرستان دخترانه پارسه در اصفهان و دبیرستان دخترانه آسمان در محله زعفرانیه تبریز، دبیرستان دخترانه‌ی بهاران در اردبیل، دبیرستان شهدای مکه تهران، مدارس دخترانه نبوت، عصمت و عفت در محله دولت‌آباد کرمانشاه و مجتمع غیرانتفاعی قیاس در تهران گزارش شده است.

رسانه های نزدیک به سپاه نه تنها حقیقت سازمان یافته بودن حملات شیمیایی را انکار می کنند که نظیر «خبرگزاری فارس» مدعی هستند که بیش از ۹۰ درصد حوادث مدارس توسط دانش آموزان اتفاق افتاده و…شیطنت‌های دوره نوجوانی است». این در حالی است که هر روزه تعدادی در بیمارستانها بستری می‌شوند، عده‌ای در منزل تحت مراقبت دارویی و پزشکی قرار می‌گیرند، در چند مورد هم شاهد ازدست رفتن مظلومانە فرزندانمان بودەایم. اکنون بسیاری از دختران معصوم این مملکت دچار «مدرسه‌هراسی» شده و با هزاران ترس و تردید قدم در راه مدرسه می‌نهند.

برای دانش آموزان ما در رابطه با فاجعه مسمومیت سریالی دختران یک راه باقیمانده است؛ خود دست به کار شوند! علیرغم انکار حملات شیمیائی به مدارس، و بی اهمیت نشان دادن آسیب های جسمی و روحی به دانش آموزان از سوی تمامی ارکان نظام اسلامی، ما شاهد ادامه حملات گسترده شیمیائی به مدارس و خوابگاه های دانشجوئی هستیم.

یگانه چاره دانش آموزان، خاصه دختران، برای دفاع از جان خودشان و سلامت مدارس؛ در برابر حملات شیمیائی ی کارد بدستان نظام، ایجاد « کمیته های حفاظت از مدارس» در هم پیوندی با معلمان دلسوز و مسئول و اعضاء خانواده ها؛ در استمرار جنبش «زن- زندگی- آزادی» است.

حمایت هر چه گسترده تر عموم مردم از تجمع خانواده های دانش آموزان مدارسی که مورد حمله شیمیایی قرار گرفته اند، نظیر اعتراضاتی که در شاهین شهر و اهواز در هفته اخیر از سوی اولیای دانش آموزان صورت گرفته، می تواند در عقب راندن عاملان این حملات وحشیانه موثر باشد.

https://etthadkargaran.com/2023/04/18/o-48-2/