قتل عام گسترده در غزه!

ویرانی‌های وسیع در منطقه جبلیه در شمال نوار غزه در نتیجه بمباران دیشب اسرائیل

جنگ اسرائیل و حماس درپنجمین روز خود با حملات بی‌وقفه طرفین به مواضع یکدیگر ادامه یافت و آمار قربانیان از دو هزار نفر گذشته است.

غزه سراسر در آتش وخون .وضعیت بسیار وخیم و بیمارستان‌ها پر از زخمی است!

در همین حال حمایت های جهانی از مردم فلسطین شدت یافته است.

امروز چهارشنبه ۱۱ اکتبر/ ۱۹ مهر به خبرگزاری فرانسه از سوی یک مقام دولتی حماس گفت که در جریان حمله هوایی دیشب اسرائیل به نوار غزه دست کم ۳۰ نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

سلامه معروف، رئیس دفتر رسانه‌های غره گفت که ده ها ساختمان مسکونی، کارخانه، مساجد و مغازه‌ها مورد اصابت قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل تأیید کرد که در طول شب چندین هدف حماس را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که جت‌های جنگنده «سیستم‌های نظارتی پیشرفته» را که حماس برای شناسایی هواپیماهای نظامی استفاده می‌کرد، منهدم کردند.

پزشکان بدون مرز با اشاره به بمباران بیمارستان‌های نوار غزه اعلام کرده اند: در جایگاه پزشکان بدون مرز، بی‌اندازه نگران این هستیم که امکانات درمانی هم در امان نمانده‌اند. یکی از بیمارستان‌های مورد حمایت ما، با حمله هوایی آسیب دید. در یک حمله هوایی دیگر، یک آمبولانس مجروحان درست روبه‌روی بیمارستانی که ما در آن کار می‌کردیم، منفجر شد. تیم پزشکان بدون مرز در آن زمان یک بیمار را عمل می‌کردند، مجبور شدند با عجله بیمارستان را ترک کنند. تکرار می‌کنیم: باید به مراکز درمانی احترام گذاشته شود. این دیگر چیزی نیست که بخواهیم سرش مذاکره کنیم.

در حالی که مردم غزه زیر آتش سنگین اسرائیل قرار دارند و جایی برای فرار از این جهنم بمباران ندارند،اردن مرز هایش را به روی فلسطینی ها بسته است.